Dobrý deň hľadám si prácu ako asistentka/účtovníčka. 8 rokov sa venujem podvojnému, jednoduchému účtovníctvu, mzdám a personalistike. 4 roky sa venujem verejnému obstarávaniu, štrukturálnym a kohéznym fondom, asistenčným prácam a GDPR. Vypracovanie rôznych dokumentov od pracovných zmlúv, kolektívnych zmlúv až po bežnú personalistiku. Môžem pracovať na živnosť, externú spoluprácu. Ak by sa dalo prácu hľadám na homeoffice resp. občas pracovať z domu kontaktovať emailom. Mzda závisí na dohode
Naša spoločnosť ASORIA s.r.o., ponúka kompletné služby šité na mieru pre klienta – komplexné vedenie jednoduchého, podvojného účtovníctva, personalistiky a spracovanie slovenských, aj českých miezd. Pracujeme v programoch ako AlfaPlus, Omega, Olymp, MRPsk aj MRPcz mzdy a personalistika. Taktiež ponúkame vypracovanie a podanie daňového priznania za rok 2023 typ A, typ B..
Cena týchto služieb bude stanovená po vzájomnej dohode, podľa počtov dokladov a pod.
Pre viac informácii nás neváhajte kontaktovať buď telefonicky, alebo emailom.
Prijímame nových klientov právnické aj fyzické osoby, daň. priznania za rok 2023, účtovníctvo od 01.01.2024. Naša firma sa zaoberá od roku 1998 komplexnými službami v oblasti podvojného, jednoduchého účtovníctva vedením účtovnej agendy, spravovaním miezd, personalistiky. Spracujeme všetky typy daň. priznaní A, B, zabezpečujeme elektronickú komunikáciu s inštitúciami (finančná správa, SP, ZP). Všetko za prijateľné ceny s možnosťou spracovania v rámci celého Slovenska (prostredníctvom mailu, telefónu,...).Vy podnikajte, my sa vám postaráme o účtovníctvo. Kontakt: Ing. Radmila Fogadová. Nájdete nás v kancelárii na adrese: Sládkovičova 55 ZM.
Cena za vedenie účtovníctva sa stanovuje osobitne podľa klienta, počtu zaúčtovaných položiek s dôrazom na vzájomnú spokojnosť.