Diagnostika a čistenie benzínových vstrekovačov
Otestujeme, vyčistíme a opravíme benzínové vstrekovače.
Vyčistíme LPG a CNG vstrekovače.
Najčastejšie chyby zle pracujúcich vstrekovačov:
*motor zle štartuje
*motor zhasne po naštartovaní
*slabý výkon motora
*kolísanie voľnobežných otáčok
*zlá odozva na akceleráciu
*prehrievanie motora
*klepotanie motora
*vysoká spotreba
*zvýšená dymivosť
*"trhanie" motorom za jazdy
*podpálenie piestu motora
*poškodenie katalyzátora, DPF
Testujeme a čistíme vstrekovače typu:
PIEZO GDI (BMW N54, N63, N74, N53, N43, S63), GDI, FSI, TSI, TFSI, HPI, DISI, SIDI, MPFi, SPFi, CSFI, CPFI, TBI, CFI, Kjetronic, LJetronic, ETEC, FICHT, športové vstrekovače, motocykle, buggy, štvorkolky, vodné skútre, člny
VIETE ŽE...?
*99% vstrekovačov je opraviteľných
*vstrekovací ventil má dlhšiu životnosť ako automobil
*oprava vstrekovača vyjde zhruba 10x lacnejšie ako nový vstrekovač
*servis u nás je do 24 hod. (táto doba sa môže predĺžiť v závislosti od znečistenia)
*opravené vstrekovače obdržíte väčšinou skôr ako nový náhradný diel
*aj nový vstrekovač nie je vždy ideálny, nameriame aj viac ako 5% v prietoku
*zaslanie vstrekovačov je veľmi jednoduché
*pri použití LPG doporučujeme vyčistiť benzínové vstrekovače min. 1x za 2 roky
dohodou